• Det lilla bolaget med de stora visionerna
Fri frakt vid 199:- / 1-3 dgr leveranstid / Kvalitetsgaranti

Hårkronor

Hårkronor till Fest & Bröllop

Hårsmycke Pärla Bröllop Fest

Hårsmycke Pärla Bröllop Fest

595 kr 295 kr
I lager.
Hårsmycke Guld Krona Bröllop Fest

Hårsmycke Guld Krona Bröllop Fest

595 kr 295 kr
I lager.
Hårsmycke Guld Krona Bröllop Fest

Hårsmycke Guld Krona Bröllop Fest

695 kr 395 kr
I lager.
Hårsmycke Krona Bröllop Fest

Hårsmycke Krona Bröllop Fest

695 kr 395 kr
I lager.
Hårsmycke Bröllop Fest

Hårsmycke Bröllop Fest

795 kr 395 kr
I lager.
Hårsmycke Hårkrona Bröllop Fest

Hårsmycke Hårkrona Bröllop Fest

795 kr 395 kr
I lager.
Hårsmycke Hårkrona Bröllop Fest

Hårsmycke Hårkrona Bröllop Fest

795 kr 395 kr
I lager.

Tekniken som gör KELA-produkter unika föddes av en frustration till det begränsade utbudet av hårsmycken.

Kelly Litterick, den australiska cancerforskaren och mor till tre, är grundare av KELA och uppfinnare av KELAs unika, patenterade, "halkfria" mekanism. Kelly var frustrerad över bristen på snabba och enkla sätt att hålla flätor eller utforma håret på ett vackert och kreativt sätt. Det verkade som om det inte fanns något som såg bra ut, var säkert, överkomligt och enkelt att använda, så Kelly tacklade problemet själv och experimenterade med att lägga till smycken i håret. Genom denna process utvecklade Kelly idén till den unika halkfria mekanismen och tillbringade tre år på att perfektionera den för den kommersiella marknaden och patentera hennes design. Från skapandet av ett enda hårtillbehör som man enkelt klämmer fast har KELA utvecklats till ett komplett utbud av hårtillbehör och smycken inklusive berlocker, kedjor, kronor, hårnålar och hängen, vilket gör det möjligt för kvinnor att ge håret en stänk av glamour och känna sig säkra på hårsmycket inte skadar håret, är säkra och trillar inte av. KELA lanserades 2017.

Det tog inte lång tid för människor att börja lägga märke till dem. I slutet av det första året arbetade några av de mest framstående namnen i den globala mode- och hårindustrin med och marknadsförde KELA-produkter och detta har fortsatt att växa och utvecklats. Varumärkesigenkänning genom sociala medier och influencermarknadsföring och röda mattor har översatts till stadig KELA-försäljning.