• Det lilla bolaget med de stora visionerna
Fri frakt vid 199:- / 1-3 dgr leveranstid / Kvalitetsgaranti

Hårkedjor

Till Bal, Bröllop & Fest

Hårsmycke Hårkedja Bröllop Fest

Hårsmycke Hårkedja Bröllop Fest

495 kr 295 kr
I lager.
Hårsmycke Hårkedja Bröllop Fest

Hårsmycke Hårkedja Bröllop Fest

495 kr 295 kr
I lager.
Hårsmycke Hårkedja Bröllop Fest

Hårsmycke Hårkedja Bröllop Fest

395 kr 245 kr
I lager.
Hårsmycke Hårkedja Strass Bröllop Fest
Hårsmycke Krona Pärlor Bröllop Fest
Hårsmycke Hårkedja Guld Bröllop Fest
Hårsmycke Hårkedja Platinum Bröllop Fest
Hårsmycke Hårkedja Metal Bröllop Fest
Hårsmycke Hårkedja Rosé Bröllop Fest

Tekniken som gör KELA-produkter unika föddes av en frustration till det begränsade utbudet av hårsmycken.

Kelly Litterick, den australiska cancerforskaren och mor till tre, är grundare av KELA och uppfinnare av KELAs unika, patenterade, "halkfria" mekanism. Kelly var frustrerad över bristen på snabba och enkla sätt att hålla flätor eller utforma håret på ett vackert och kreativt sätt. Det verkade som om det inte fanns något som såg bra ut, var säkert, överkomligt och enkelt att använda, så Kelly tacklade problemet själv och experimenterade med att lägga till smycken i håret. Genom denna process utvecklade Kelly idén till den unika halkfria mekanismen och tillbringade tre år på att perfektionera den för den kommersiella marknaden och patentera hennes design. Från skapandet av ett enda hårtillbehör som man enkelt klämmer fast har KELA utvecklats till ett komplett utbud av hårtillbehör och smycken inklusive berlocker, kedjor, kronor, hårnålar och hängen, vilket gör det möjligt för kvinnor att ge håret en stänk av glamour och känna sig säkra på hårsmycket inte skadar håret, är säkra och trillar inte av. KELA lanserades 2017.

Det tog inte lång tid för människor att börja lägga märke till dem. I slutet av det första året arbetade några av de mest framstående namnen i den globala mode- och hårindustrin med och marknadsförde KELA-produkter och detta har fortsatt att växa och utvecklats. Varumärkesigenkänning genom sociala medier och influencermarknadsföring och röda mattor har översatts till stadig KELA-försäljning.